Veel gestelde vragen 9 inch tablet met toetsenbord

Hoe lang heb ik garantie op mijn tablet?

Uitsluitend voor fabricagefouten hanteren wij een garantieperiode van 12 maanden vanaf het moment dat u uw tablet heeft ontvangen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als mijn tablet niet meer oplaadt/niet meer aan gaat?

Zorg ervoor dat uw oplader goed in de daarvoor bestemde opening zit; druk de oplader voorzichtig door zodat de kabel goed verbinding kan maken met uw tablet. Controleer of de oplader warm wordt als deze een half uur aan de oplader ligt. Als de oplader niet warm wordt is het mogelijk dat deze defect is. Controleer of de tablet oplaadt met de bijgeleverde usb-kabel aan de pc. Als de tablet ook niet oplaadt aan de pc is het mogelijk dat er een defect in uw tablet zelf zit. Het niet naar behoren opladen van uw tablet kan ook de oorzaak zijn van het niet opstarten van uw tablet. Probeer daarom bovenstaande stappen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn tablet resetten?

U kunt uw tablet resetten op verschillende manieren. 1. Terugzetten naar de fabrieksinstellingen: Instellingen > Systeem > Opties voor resetten > Alle gegevens wissen (fabrieksinstellingen terugzetten) > Tablet resetten > Alles wissen 2. Een fabrieksreset: Schakel het apparaat volledig uit met de aan/uit-knop aan de zijkant van uw tablet. Houd de volume lager (-) en de aan/uit-knop ingedrukt totdat u een beeldscherm krijgt met ‘Geen opdracht’. Druk de volume hoger ( ) en/of volume lager (-) knop in. Druk eventueel in combinatie de aan/uit-knop in. Als het niet meteen aanslaat kunt u verschillende combinaties van deze knoppen proberen totdat het volgende scherm verschijnt. Gebruik de volume knoppen om naar “Wipe data/Factory reset” te komen en selecteer deze met de aan/uit-knop. Selecteer “Yes”. Als deze stappen zijn doorlopen, selecteer “Reboot system now” en uw tablet zal opnieuw opstarten. 3. Een systeemreset: Druk de resetknop op de achterzijde van uw tablet (aangegeven met de letter R) in met een pinnetje. De tablet zal dan een complete systeemreset uitvoeren. Zet hem daarna weer aan en geef de tablet een aantal minuten de tijd om op te starten.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en kan niet meer inloggen op mijn tablet.

In de meeste gevallen zal een reset het probleem verhelpen (Zie: “Hoe kan ik mijn tablet resetten?”). Het vergeten van een wachtwoord/patroon valt niet onder de garantie.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Hoe sluit ik mijn tablet aan op de computer / Hoe zet ik bestanden van mijn tablet over op mijn computer?

Sluit uw tablet met de usb-kabel aan op uw pc. In de linker-bovenhoek van uw tablet kunt u selecteren wat u met de tablet wilt doen. Selecteer “Dit apparaat oplader”, “Bestanden overzetten”, of “Foto’s overzetten (PTP)”.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Er zitten krassen op mijn beeldscherm.

De tablet-pc wordt beschermd met een tweede laag beschermfolie. Deze heeft geen lipje en is nauwelijks zichtbaar en daardoor moeilijk te verwijderen. U kunt de laag voorzichtig vanaf de rand van het scherm losmaken. Onder deze extra folielaag zult u een krasvrij touchscreen aantreffen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Op mijn toetsenbord werken toetsencombinaties met AltGr niet.

U kunt een update uitvoeren met de volgende stappen: Klik op “Instellingen” Klik op “Systeem” Klik op “Over tablet” Klik op “Wireless-update” Klik op “Update” Druk vervolgens de volgende toetsencombinatie in om bijvoorbeeld het @-teken te krijgen: CTRL ALT de betreffende toets. Zo kunt u bijvoorbeeld “, @, #, ^, (, ), { typen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Mijn toetsenbord is ingesteld op de verkeerde taal.

U kunt de taal van het fysieke en het virtuele toetsenbord veranderen. Ga naar Instellingen > Systeem > Talen en invoer > Virtueel toetsenbord of Fysiek toetsenbord.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Ik hoor geen/een vreemd geluid uit de oordopjes.

1. Controleer of het volume van de Tablet PC niet op 0 staat. 2. Controleer of de oordopjes goed op het apparaat zijn aangesloten. 3. Controleer of de oordopjes en het aansluitpunt van uw oordopjes en Tablet PC schoon zijn. 4. Controleer of er stof in de oortelefoon of luidspreker zit. 5. Controleer of het bestand niet beschadigd is. Doe dit op uw computer of op een ander apparaat dat de geluidsbestanden kan afspelen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik een Google-account verwijderen?

Wanneer een account is toegevoegd, wordt dit weergegeven in “Instellingen” > "Accounts en synchronisatie", waar u ook nieuwe accounts kunt toevoegen. Om een ongewenst account te verwijderen, gaat u naar "Instellingen" > "Back-up maken en opnieuw installeren" > "Fabrieksinstellingen herstellen". Hierbij worden ook het interne geheugen van uw Tablet PC, gedownloade apps, etc. verwijderd. Behalve de informatie die op externe apparaten, zoals een USB-stick of SD-kaart, is opgeslagen. Wees dus voorzichtig met het uitvoeren van deze handeling.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Er zitten dode pixels in mijn beeldscherm?

GP-electronics hanteert de norm conform Europese regelgeving waarbij twee dode pixels niet onder de garantie vallen. Vanaf 3 dode pixels kunt u contact opnemen met GP-electronic om uw tablet te vervangen door een nieuw exemplaar.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Zijn alle applicaties compatibel met mijn tablet?

Nee, niet alle applicaties zijn compatibel met uw tablet. Dit is afhankelijk van het besturingssysteem en de specificaties

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
 

 
Powered by Codix