Veel gestelde vragen activity tracker

Hoe lang heb ik garantie op mijn activity tracker?

Uitsluitend voor fabricagefouten hanteren wij een garantieperiode van 12 maanden vanaf het moment dat u uw activity tracker heeft ontvangen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Mijn activity tracker laadt niet goed op.

1. De batterij van de activity tracker zal in de beste conditie zijn na 2-3 keer volledig op- en ontladen. 2. Controleer of de activity tracker goed aan de oplader ligt. De klem moet om de activity tracker heen zitten en de drie gouden pinnetjes van de oplader moeten goed in de drie gaatjes in de activity tracker zitten. Controleer of u het oplaad symbool op de activity tracker ziet.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Ik kan de app ‘Wearfit’ niet downloaden.

De app ‘Wearfit’ blijkt niet compatibel met de specificaties van een iPad en kan daarom niet gedownload worden op een iPad. De iPad zal de volgende melding tonen: “Voor deze app zijn specifieke functies vereist die niet beschikbaar zijn op dit apparaat”.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn activity tracker verbinden met mijn smartphone?

Controleer of je bluetooth aanstaat en of het systeem van je mobiele telefoon voldoet aan Android 4.5 of IOS 8.0 . Zorg dat de afstand tussen je telefoon en de Activity Tracker niet meer dan 10 meter is. Zorg dat je appraat goed opgeladen is. Als u geen verbinding krijgt, probeer dan uw telefoon of uw Bluetooth te herstarten.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
 

 
Powered by Codix