Veel gestelde vragen noise cancelling headphone

Mijn Noise Cancelling Headphone laadt niet op

Zorg ervoor dat de usb-oplaadkabel goed op zijn plaats zit tijdens het opladen. Druk het indien nodig een beetje aan om te controleren of de usb-oplaadkabel goed in de daarvoor bestemde opening zit. Controleer of de usb-oplaadkabel na circa een uur opladen, enigszins warm wordt. Als de oplader niet warm wordt gaat er geen stroom door de oplader en moet deze vervangen worden. Mocht dit bij u het geval zijn neem dan contact op met de klantenservice. De contactgegevens vindt u op de laatste pagina 'Garantie'.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Mijn Noise cancelling Headphone kan geen bluetooth verbinding maken als deze gekoppeld is via de 3,5 mm audio-kabel

Als de Noise Cancelling Headphone gekoppeld is via de 3,5 mm audiokabel wordt de bluetooth connectie automatisch ontkoppeld. Als de AUX audio verbinding actief is kan de bluetooth functie niet tegelijkertijd gebruikt worden. Om de bluetooth connectie te gebruiken ontkoppel de 3,5 mm audio-kabel en start de Noise Cancelling Headphone opnieuw op, om een bluetoothconnectie tot stand te brengen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Mijn Noise Cancelling Headphone is gekoppeld aan mijn telefoon of ander bluetooth apparaat, maar er komt geen geluid uit de Noise Cancelling Headphone

Zorg ervoor dat het apparaat waarmee de Noise Cancelling Headphone verbonden is niet gedempt is. Als de Noise Cancelling Headphone is aangesloten op een IOS-apparaat kan de volumeinstelling worden gesynchroniseerd. Wanneer de headphone is aangesloten op een Android pc of laptop moet de volume-instelling apart worden ingesteld op dit apparaat en de Noise Cancelling Headphone.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
 

 
Powered by Codix