Veel gestelde vragen smartwatch

Is de smartwatch waterproof?

De smartwatch is spatwater bestendig, maar niet geschikt om bijvoorbeeld mee te douchen of zwemmen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Waarom krijg ik geen notificaties op mijn Smartwatch als er (bijvoorbeeld) berichten op mijn Smartphone binnenkomen?

Er kan een verbindingsprobleem zijn. Controleer allereerst wat de kleur van het Bluetooth symbool op de smartwatch is. Om alle functies te kunnen gebruiken moet het symbool groen én blauw zijn. Is dit niet het geval? Open het bluetooth menu op uw smartphone en verwijder de verbinding tussen uw apparaten. Breng vervolgens de verbinding opnieuw tot stand.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Hoe verander ik het volume van mijn smartwatch?

Het volume dat uw smartwatch laat horen, is gekoppeld aan het volume van uw smartphone. U zet het volume van de smartwatch dus harder en zachter door het volume van uw smartphone aan te passen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Hoe verbind ik mijn smartwatch met een ander apparaat?

Open de functie “Bluetooth” en kies “BT Sync”. Zorg ervoor dat de Bluetooth van het apparaat waarmee u probeert te verbinden ook aan staat en zichtbaar is voor andere apparaten.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Waarom maakt mijn smartwatch een hard geluid als deze ver weg is van mijn smartphone?

De distance alert geen een alarm als uw smartwatch en en het apparaat waarmee deze verbonden is te ver uit elkaar raken. De distance alert kunt u in- of uitschakelen.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

De batterij van mijn smartwatch gaat snel leeg.

1. Controleer of uw smartwatch goed oplaadt met het bijgeleverde snoer. De kabel moet goed in de daarvoor bestemde opening zitten. Er mag nog een paar mm van het metaal zichtbaar zijn. 2. Ga naar Instellingen > Energie besparen. Als u deze functie inschakelt zal de Smartwatch een langere batterijduur hebben, bijvoorbeeld omdat het scherm van de Smartwatch minder helder wordt.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

De batterij van mijn smartwatch gaat snel leeg.

1. Controleer of uw smartwatch goed oplaadt met het bijgeleverde snoer. De kabel moet goed in de daarvoor bestemde opening zitten. Er mag nog een paar mm van het metaal zichtbaar zijn. 2. Ga naar Instellingen > Energie besparen. Als u deze functie inschakelt zal de Smartwatch een langere batterijduur hebben, bijvoorbeeld omdat het scherm van de Smartwatch minder helder wordt.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Hoe lang heb ik garantie op mijn smartwatch?

Uitsluitend voor fabricagefouten hanteren wij een garantieperiode van 12 maanden vanaf het moment dat u uw smartwatch.

Biedt geen van bovenstaande oplossingen een uitkomst? Neem dan contact met ons op.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
 

 
Powered by Codix